پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » بزرگترین مرکز مجاز تعویض کمپرسور کولر گازی در تهران | آرمان تهویه

بزرگترین مرکز مجاز تعویض کمپرسور کولر گازی در تهران | آرمان تهویه

مرکز مجاز تعویض تخصصی کمپرسور کولر گازی اسپیلت در تهران

برای تعویض کمپرسور کولر گازی ابتدا با تعمیرگاه مجاز کولر گازی در تهران تماس گرفته تا تعمیرکار مجرب کولر گازی در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود.اولین کاری که تعمیرکار مجاز کولر گازی انجام میدهد تست کامل کمپرسور کولر گازی است.تست کمپرسور کولر گازی شامل تست خازن کولر گازی و تست اتصال بدنه کمپرسور کولر گازی است.

هزینه تعویض کمپرسور کولر گازی اسپیلت

برای اعلام هزینه تعویض کمپرسور کولر گازی اسپیلت باید نوع کمپرسور کولرگازی را مشخص نمایید تا بتوانیم قیمت تعویض کمپرسور کولر گازی را اعلام نمائیم.
در مباحث قبلی انواع کمپرسور کولر گازی را شناختیم:

کمپرسور روتاری کولر گازی
کمپرسور پیستونی کولر گازی
کمپرسور اسکرال کولر گازی

هزینه تعویض این کمپرسورها بدلیل اختلاف قیمت کمپرسور کولر گازی با هم متفاوت است.

علت سوختن کمپرسور کولر گازی اسپیلت چیست؟

معمولا کمپرسورهای کولر گازی دارای تعدادی محافظ برای جلوگیری از سوختن کمپرسور هستند که یکی از این محافظها اورلود overload است ولی گاهی اوقات دستگاه کولر گازی در بدترین شرایط کار کرده و دیگر این محافظها عمل نمیکنند و یا خاصیت خود را از دست داده اند که منجر به سوختن کمپرسور کولرگازی اسپیلت میشود.

شستشوی سیکل کولر گازی اسپیلت جهت تعویض کمپرسور

معمولا هنگامی که کمپرسور کولرگازی میسوزد باید داخل سیکل کولر گازی اسپیلت را با فریون ۱۱ و ازت شستشو بدهیم و این امر باعث جلوگیری از سوختن کمپرسور جدید ما میشود.البته بعد از تعویض کمپرسور کولر گازی حتما کندانسور با دستگاه کارواش شستشو داده شده و در ضمن خازن کمپرسور کولر گازی نیز تعویض شود.

مطالعه بیشتر:  سرویس کولر گازی اسپیلت توشیبا TOSHIBA|شارژ گاز کولر گازی توشیبا

بررسی علت سوختن کمپرسور کولر گازی

قبل از اینکه کمپرسور کولر گازی را تعویض نمائیم باید علت سوختن کمپرسور قبلی کامل بررسی شود تا همین مشکل برای کمپرسور جدید رخ ندهد و گاهی اوقات بدلیل فرسودگی کولر گازی تعویض کمپرسور بصرفه نیست.مرکز مجاز تعویض کمپرسور کولر گازی قبل از تعویض کمپرسور هزینه تعویض کمپرسور را اعلام مینماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *