پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » تعمیر و سرویس کولر گازی آیوا AIWA در تهران

تعمیر و سرویس کولر گازی آیوا AIWA در تهران

کولر گازی اسپلیت آیوا AIWA از برندهای جدید کولرگازی اسپیلت است که از کیفیت و خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است.
نمایندگی مجاز کولر گازی آیوا AIWA در تهران برای خدمات کولر گازی آیوا AIWA از نیروهای متخصص و ماهر کمک میگیرد تا در کاهش هزینه های مشتریان محترم موثر باشد.
اگر شما میخواهید درباره کولر گازی آیوا AIWA اطلاعات مفیدی کسب نمایید این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

مصرف برق کولر گازی آیوا AIWA چقدر است؟

میزان برق مصرفی کولر گازی آیوا AIWA به نوع کمپرسور کولر گازی آیوا AIWA و ظرفیت کولر گازی آیوا AIWA بستگی دارد.معمولا کمپرسور کولر گازی اسبیلت آیوا AIWA از نوع روتاری میباشد و همین باعث شده تا این نوع از کولرها مصرف برق پایین داشته باشد و در ضمن مناسب برای مناطق معتدل.
دستگاه کاهش مصرف برق کولر گازی آیوا در تبلیغات زیاد دیده شده ولی آیا این دستگاه موثر است یا خیر هنوز به تایید هیچ کس نرسیده است.

تعمیر فوری کولر گازی آیوا AIWA در غرب تهران

یکی از مواردی که در فصل تابستان برای همه ما اتفاق می افتد خرابی ناگهانی کولر گازی است که در این هنگام نیاز به حضور فوری تعمیرکار کولرگازی داریم.
تعمیرات فوری کولر گازی در تهران در کمتر از یک ساعت انجام میشود و تعمیرکار مجاز کولر گازی آیوا AIWA با تخصص زیاد خود میتواند در کاهش هزینه تعمیرات کولرگازی آیوا AIWA موثر باشد.
هزینه تعمیرات کولر گازی آیوا AIWA به نوع مشکل دستگاه شما بستگی دارد تعدای از مشکلات معمول در کولرگازی را با لینک مطلب در زیر قرار داده ایم:

مطالعه بیشتر:  تعمیر کولر گازی بلومبرگ Bloomberg

علت آبریزش کولر گازی و رفع مشکل آبریزی کولر گازی
چرا کولر گازی باد گرم میزند؟
کولر گازی روشن نمیشود علت چیست؟

تعمیرات کولر گازی آیوا AIWA را حتما به تعمیرکار مجاز کولر گازی آیوا AIWA و تعمیرکار ماهر سپرده تا مبادا به دستگاه کولر گازی شما صدمه ای وارد شود.

هزینه سرویس کامل کولر گازی آیوا AIWA

سرویس کامل کولر گازی شامل سرویس کندانسور کولر گازی و سرویس پنل کولر گازی بطور کامل میباشد که معمولا هزینه ای بالاتر از سرویس معمولی کولر گازی دارد. برای سرویس اول فصل کولر گازی آیوا AIWA به هیچ عنوان به فکر هزینه سرویس نباشید زیرا ما در مقالات مفید کولر گازی گفته ایم که:

آیا میدانید سرویس اول فصل کولر گازی باعث کاهش مصرف برق کولر گازی میشود

یکی دیگر از مواردی که شما را راغب میکند تا سرویس بموقع کولر گازی اسپلیت آیوا AIWA خود را جدی بگیرید کاهش هزینه تعمیرات و خرابی دستگاه کولرگازی شماست.
تعمیرکار مجاز کولر گازی آیوا AIWA با تخصص و تجربه زیاد خود میتواند بدترین مشکل کولر گازی آیوا AIWA را با کمترین هزینه حل نماید.
بهترین زمان برای سرویس کولرگازی آیوا AIWA برای راه اندازی سیستم سرمایش کولر گازی فصل بهار است و برای راه اندازی سیستم گرمایش کولرگازی آیوا AIWA باید در فصل پاییز اقدام فرمایید.
شستشو کولر گازی آیوا AIWA معمولا با دستگاه کارواش و آب خالی انجام میشود زیرا مواد شوینده دارای بو و خورندگی هستند که ممکن است به دستگاه کولر گازی ما صدمه وارد نماید.

نصب کولر گازی اسپیلت آیوا AIWA توسط نصاب ماهر کولر گازی

در صورتیکه کولر گازی آیوا AIWA شما دارای گارانتی میباشد حتما با نمایندگی مجاز نصب کولر گازی آیوا AIWA که معمولا شماره های آنها در کارت گارانتی کولر گازی آیوا AIWA شما درج شده تماس بگیرید تا نصب رایگان کولر گازی آیوا AIWA را برای شما انجام بدهند.بعد از گذشت زمان گارانتی کولرگازی آیوا AIWA میتوانید با مراکز مجاز نصب کولرگازی در نزدیکی خودتان برای نصب سریع کولر گازی آیوا AIWA تماس بگیرید.
نصاب مجاز کولر گازی آیوا AIWA با گذراندن دوره های آموزش نصب کولر گازی میتواند هزینه نصب کولر گازی را کاهش بدهد.
نصب کولر گازی در ایران به سالها قبل بر میگردد ولی متاسفانه هنوز برخی افراد بدون دانش و مهارت اقدام به نصب های غیر استاندارد کولر گازی مینمایند که صدمات مالی و جانی در پی خواهد داشت.

مطالعه بیشتر:  نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت دایکین DAIKIN

نصب کولر گازی آیوا AIWA غرب تهران
نصب کولرگازی آیوا AIWA شمال تهران
نصب کولر گازی آیوا AIWA شرق تهران

لطفا برای نصب فوری کولر گازی آیوا AIWA با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید.

قیمت نصب کولر گازی آیوا AIWA به لوازم مصرفی در هنگام نصب کولر گازی بستگی دارد لوازمی مانند:

  • لوله مسی کولر گازی

  • پایه دیواری کولر گازی

  • پایه زمینی کولر گازی

  • پرایمر کردن لوله های کولر گازی

شارژ گاز کولر گازی آیوا AIWA در تهران

هنگامی که کولر گازی آیوا AIWA باد گرم میزند البته بمدت طولانی یکی از مواردی که میتواند مشکل ساز باشد کمبود گاز کولر گازی آیوا AIWA است که در این مواقع باید دستگاه را خاموش کرده و با سرویسکار مجاز کولر گازی آیوا aiva برای تست گاز کولر گازی تماس بگیریم.
قبل از شارژ گاز کامل کولر گازی آیوا aiwa حتما توسط ازت اقدام به نشتی گیری کولر گازی اسپلیت نموده و سپس دستگاه را وکیوم میکنیم و در اخر اقدام به شارژ گاز کامل کولر گازی مینماییم.
قبل از شارژ گاز کولر گازی اسپلیت حتما به نوع گاز کولر گازی دقت فرمایید.

نصب کولر گازی در تهران

برای جابجایی کولر گازی آیوا AIWA ابتدا باید اقدام به جمع کردن گاز کولر گازی آیوا AIWA نموده تا هم به لایه ازون صدمه ای وارد نشود و هم هزینه شارژ گاز مجدد ندهیم.برای جمع کردن گاز کولر گازی آیوا AIWA باید برق کولر گازی آیوا AIWA وصل باشد و دستگاه را روی حالت سرمایش روشن میکنیم و بعد از جمع کردن گاز کولرگازی ، دستگاه را سریعا خاموش کرده و اقدام به بازکردن فوری کولرگازی آیوا AIWA مینماییم.
دقت فرمایید قبل از دمونتاژ کردن کولر گازی آیوا AIWA حتما برق دستگاه را قطع نمایید تا مبادا به شما و دستگاه کولرگازی شما صدمه ای وارد شود.

مطالعه بیشتر:  مرکز مجاز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت چیگو CHIGO

دیدگاه ها

    1. با سلام
      شماره های تعمیرگاه مجاز کولر گازی در تهران
      ۴۴۲۱۰۰۴۷
      ۴۴۲۱۰۰۵۹
      ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲
      ۴۴۲۳۹۷۴۱
      ۶۶۰۵۲۷۸۶
      شرکت آرمان تهویه مرکز خدمات کولر گازی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *