پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » مرکز مجاز تعمیر کولر گازی گازر gazor در تهران

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی گازر gazor در تهران

کولر گازی گازر gazor از برندهای خوب در بین برندهای کولر گازی در ایران است که در مناطق مختلفی شاهد نصب و راه اندازی این دستگاه کولرگازی هستیم.نمایندگی کولر گازی گازر gazor در تهران برای خدمات پس از فروش کولر گازی گازور gazor از نیروهای متخصص استفاده مینماید تا مبادا به دستگاه کولر گازی گازر gazor صدمه ای وارد شود .اگر شما هم در محل کار و یا منزل خود کولر کولر گازی اسپیلت گازر gazor دارید این مطلب را مطالعه فرمایید.

تعمیرات تخصصی کولر گازی گازر gazor

یکی از مواردی که حتما مشتریان محترم با آن برخورد مینمایند خرابی دستگاه کولرگازی گازر gazor است که در این مواقع باید دستگاه کولر گازی گازر gazor را خاموش کرده و سریع با تعمیرگاه مجاز کولر گازی گازر gazor تماس گرفته تا تعمیرکار مجاز کولر گازی گازر gazor برای تعمیر کولر گازی در محل مورد نظر شما حاضر شود.
تعمیرکار مجاز کولر گازی اسپیلت شما با تجربه زیاد خود میتواند هزینه تعمیرات کولر گازی گازر gazor را بسیار کاهش داده و در ضمن طول عمر دستگاه شما را افزایش میدهد.

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی گازر gazor در تهران در روزهای تعطیل و جمعه نیز کلیه خدمات کولرگازی را ارائه میدهد.

سرویس اول فصل کولر گازی گازر gazor در تهران

فصل بهار بهترین زمان برای سرویس اول فصل کولر گازی گازر gazor و راه اندازی سیستم سرمایش کولر گازی گازر gazor میباشد.
سرویس منظم کولر گازی گازر gazor باعث کاهش مصرف برق کولر گازی و کاهش خرابی دستگاه کولر گازی گازر gazor میشود.
هزینه سرویس کولر گازی گازر gazor در برابر هزینه تعمیرات کولر گازی گازر gazor بسیار ناچیز است بنابر این از سرویس بموقع کولر گازی کولر گازی گازر gazor خود غافل نشوید.برای سرویس کولر گازی گازر gazor ابتدا سرویسکار مجاز کولر گازی گازر gazor با دستگاه کارواش اقدام به شستشوی کندانسور کولر گازی گازر gazor نموده و بعد نوبت به سرویس یونیت داخلی کولر گازی گازر gazor میرسد.گاهی اوقات شستن فیلترهای کولر گازی گازر gazor کفایت میکند ولی گاهی اوقات برای سرویس کامل کولر گازی گازر gazor باید یوینت داخلی را بازکرده و بعد از سرویس،مجددا در محل قبلی خود نصب و راه اندازی نماییم.
برای باز کردن یوینت داخلی کولر گازی ابتدا باید اقدام به جمع کردن گاز کولر گازی گازر gazor و بعد بازکردن کولر گازی مینماییم.

مطالعه بیشتر:  مرکز مجاز تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی سام SAM

خدمات نصب کولر گازی گازر gazor

بعد از خرید کولر گازی گازر gazor باید بفکر نصب کولر گازی باشیم.برای نصب کولر گازی گازر gazor باید با نمایندگی نصب کولر گازی گازر gazor تماس گرفته تا نصب رایگان کولر گازی گازر gazor با ۵ متر لوله مسی رایگان را برای شما انجام بدهند ولی در صورتیکه دستگاه کولر گازی شما فاقد گارانتی میباشد باید با یکی از مراکز مجاز نصب کولرگازی در تهران تماس گرفته تا نصب فوری کولر گازی گازر gazor را برای شما با بالاترین کیفیت انجام بدهند.

مراکز مجاز نصب کولر گازی گازر gazor در تهران

  • مرکز مجاز نصب کولر گازی گازر gazor شمال تهران

  • مرکز مجاز نصب کولر گازی گازر gazor غرب تهران

  • مرکز مجاز نصب کولر گازی گازر gazor شرق تهران

شارژ گاز کولر گازی گازر gazor با گاز اصلی

در فصل تابستان که کولر گازی گازر gazor ما باید باد سرد به ما تحویل دهد گاهی اوقات دچار مشکل شده و باد گرم میزند در این هنگام باید دستگاه را خاموش کرده و با مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی گازر gazor تماس بگیریم.تعمیرکار کولر گازی شما قبل از اینکه اقدام به شارژ گاز دستگاه کولر گازی نماید باید دستگاه را رفع نشتی کرده و بعد از وکیوم کامل کولر گازی اقدام به شارژ گاز کولرگازی مینماید.
هزینه شارژ گاز کولر گازی گازر gazor به نوع گاز دستگاه و مقدار مورد نیاز مبرد دارد.

جابجایی فوری کولر گازی گازر gazor در تهران

برای منتقل کردن کولر گازی گازر Gazor به محل جدید باید گاز کولر گازی اسپلیت را جمع کرده و بعد از دمونتاژ کردن کولر گازی گازر gazor برای نصب مجدد کولرگازی اقدام میکنیم.در هنگام نصب جدید کولر گازی گازر gazor دقت فرمایید لوله های یوینت داخلی کولرگازی صدمه نبیند.
خدمات جابجایی فوری کولرگازی را حتما به مرکز مجاز خدمات کولر گازی اسپیلت سپرده تا دستگاه شما دچار مشکلی نشود.

مطالعه بیشتر:  مرکز مجاز تعمیر، سرویس و نصب کولرگازی جنرال الکتریک General Electric

دیدگاه ها

    1. با سلام
      در مطالب قبلی در مورد آموزش وکیوم کردن کولر گازی و دلایل وکیوم کردن کولرگازی اسپیلت توضیحاتی داده بودیم ولی این نکته را بدانید که مهمترین دلیل وکیوم کردن کولر گازی خارج کردن هوا و رطوبت از داخل سیکل کولر گازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *