پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » قیمت خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳

قیمت خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳

شرکت آرمان تهویه بعنوان مرکز معتبر خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت با مجوز از اتحادیه صنایع برودتی در سال ۱۴۰۳ تعرفه خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت را از نظر دستمزد خدمات کولر گازی ، تغییرات چندانی نداده و بدلیل شرایط اقتصادی جامعه مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
قیمت خدمات کولر گازی در سال ۱۴۰۳ طبق نرخنامه اتحادیه کولر گازی و بر اساس تجربه تعمیرکار کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در نظر گرفته میشود.
جهت سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳ حتما از مرکز مجاز خدمات کولر گازی درخواست خدمات نموده تا مبادا به کولر گازی شما صدمه ای وارد شود.

آرمان تهویه مرکز مجاز خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

 

هزینه نصب کولر گازی در سال ۱۴۰۳

 

هزینه نصب کولر گازی در سال ۱۴۰۳

نصب کولر گازی اسپلیت در سال جدید نسبت به سال قبل چندان تغییری نداشته بصورتی که اجرت نصب کولر گازی ۱۲ هزار مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان و اجرت نصب کولر گازی ۱۸ هزار تا ۳۰ هزار مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد و اجرت نصب کولر گازی ۴۲ هزار به بالا مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان بدون لوازم مصرفی مانند لوله مسی و پایه دیواری و در صورت نیاز سرویس و شارژ گاز میباشد.
هزینه نصب پایه دیواری کولر گازی با پایه در سال 1403 نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته است اما لوله مسی کولر گازی و عایق و کابل متاسفانه نسبت به پارسال افزایش قیمت زیاد داشته است.
سوالی که اکثر مشتریان محترم از ما میپرسند در مورد شارژ گاز کولر گازی های نو میباشد که معمولا داخل دستگاه گاز وجود دارد ولی متاسفانه گاهی اوقات بعد از نصب کولر گازی و وکیوم و راه اندازی ، نصاب کولر گازی متوجه میشود که داخل دستگاه گاز وجود نداشته و مجددا مجبور به وکیوم و شارژ گاز کولر گازی نو میشود.

علت قیمت نصب ارزان کولر گازی که توسط برخی نصابهای کولر گازی میشنوید متاسفانه بدلیل اضافه کردن برخی موارد بعد از نصب میباشد مثلا قیمت سوراخکاری دیوار مجزا محاسبه میشود و ……

قابل ذکر است هزینه ایاب و ذهاب مجزا محاسبه میشود و بستگی به مسافت از حداقل 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغییر و در مسافت های طولانی توافقی است

مطالعه بیشتر:  نمایندگی تعمیر، سرویس و نصب کولرگازی ای اس آر ASR

آرمان تهویه مرکز مجاز نصب کولر گازی اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

هزینه و تعرفه سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳

 

نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی ۱۴۰۳

سرویس کولر گازی اسپلیت به تعداد کولر های گازی بستگی دارد و قیمت سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل تغییری چندانی نداشته است.
هزینه سرویس کولر گازی اسپلیت ۱۲ هزار در سال ۱۴۰۳ مبلغ 500 هزار تومان است
هزینه و قیمت سرویس کولر گازی اسپلیت ۱۸ هزار و ۲۴ هزار 600 هزار تومان میباشد
هزینه و قیمت سرویس کولر گازی ۳۰ هزار و ۳۶ هزار 700 هزار تومان است

اگر برای سرویس کولر گازی نیاز به جمع کردن گاز کولر گازی و بازکردن کولر گازی ، شستشو کامل پنل و کندانسور ، نصب مجدد ، وکیوم و راه اندازی باشد ، بدون شارژ گاز مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان در نظر بگیرید زیرا شامل مراحل جمع کردن گاز و یاز کردن کولر گازی و سرویس ، نصب مجدد ، وکیوم و راه اندازی میشود.

تعرفه خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳ (نرخ اتحادیه کولر گازی)
جهت سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت حتما از دستگاه کارواش استفاده نموده تا مصرف برق کولر گازی بصورت چشمگیری کاهش یابد.
سرویس کولر گازی در محل انجام میشود و نیاز به جابجایی کولر گازی نیست و در موارد خاص مانند کولر گازی مغازه که داخل تابلو است باید گاز دستگاه را جمع کرده و کندانسور بیرون از تابلو سرویس شود.

قابل ذکر است هزینه ایاب و ذهاب مجزا محاسبه میشود و بستگی به مسافت از حداقل 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان متغییر و در مسافت های طولانی توافقی است

شرکت آرمان تهویه مرکز مجاز سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه و تعرفه شارژ گاز کولر گازی سال 1403

 

تعرفه شارژ گاز کولر گازی در تهران سال ۱۴۰۳

معمولا شارژ گاز کولر گازی به دو نوع تقسیم میشود:

اگر کولر گازی شما تازه نصب شده و باد گرم میزند حتما نصب کولر گازی مشکلاتی داشته و گاز خارج شده ، دستگاه باید رفع نشتی شود و شارژ گاز کامل صورت گیرد.
هزینه رفع نشتی کولر گازی بستگی به مشکل دستگاه دارد و گاهی این هزینه سنگین است بدلیل استفاده از ازت ولی گاهی اوقات تعمیرکار کولر گازی تشخیص میدهد که مشکل از پرچ لوله های مسی بوده و با هزینه و قیمت کمتری مشکل را مرتفع مینماید.

مطالعه بیشتر:  آموزش سرویس فیلترهای کولر گازی اسپیلت |آرمان تهویه

برای شارژ گاز تکمیلی حتما به نوع گاز کولر گازی دقت فرمائید زیرا برای شارژ گاز تکمیلی گاز R410a اگر گاز دستگاه از یک مقداری کمتر باشد مثلا از نصف کمتر باید کل گاز داخل کولر گازی تخلیه و دستگاه وکیوم و شارژ گاز کامل شود ولی در مورد گاز R22 اینچنین نیست.
قیمت شارژ گاز کولر گازی در سال ۱۴۰۳ بدلیل نوسان قیمت گاز متغیر است و باید با تماس تلفنی قیمت دقیق و بروز را دریافت بفرمائید

شرکت آرمان تهویه مرکز مجاز شارژ گاز کولر گازی اسپلیت ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

هزینه نصب و سرویس کولر گازی در سال ۱۴۰۳

 

هزینه جابجایی کولر گازی سال 1403 در تهران

قیمت جابجایی کولر گازی معمولا به نوع جابجایی کولر گازی و لوازم مصرفی بستگی دارد.

هزینه جابجایی کولر گازی اسپیلت شامل موارد زیر میباشد:

هزینه جمع کردن گاز کولر گازی
هزینه بازکردن کولر گازی اسپلیت
هزینه نصب مجدد کولر گازی
لوله مسی کولر گازی ( در صورت نیاز)
سرویس کولر گازی ( در صورت نیاز )
شارژ گاز کولر گازی ( در صورت نیاز )
نصب پایه دیواری کولر گازی

و……

قبل از تماس با نصاب کولر گازی برای جابجایی و استعلام قیمت و هزینه جابجایی حتما نوع جابجایی کولر گازی را مشخص نمائید زیرا در قیمت موثر است.

آرمان تهویه مرکز مجاز خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

هزینه تعمیر کولر گازی سال ۱۴۰۳

 

هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت در سال ۱۴۰۳

متاسفانه قیمت کولر گازی در سال ۱۴۰۳ و داکت اسپلیت و بالطبع لوازم کولر گازی افزایش زیادی داشته و بهمین خاطر قیمت تعمیرات کولر گازی در سال ۱۴۰۳ هم افزایش چشمگیری داشته است.
مهمترین عامل در تعیین قیمت تعمیرات کولر گازی معمولا نوع مشکل کولر گازی و تجربه و سابقه تعمیرکار است که تعمیرکار کولر گازی با تشخیص عیب درست میتواند هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت را کاهش بدهد.

هزینه تشخیص عیب کولر گازی ۱۴۰۳

مهمترین کار یک تعمیرکار کولر گازی ، تشخیص عیب است

مطالعه بیشتر:  نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت یاماها YAMAHA

مجموعه آرمان تهویه برای هزینه تشخیص عیب کولر گازی و داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ طبق نرخنامه اتاق اصناف مبلغ 450 هزار تومان در نظر گرفته است و در صورتیکه هزینه تعمیرات دستگاه کولر گازی شما زیاد باشد و از تعمیر آن منصرف شدید تنها همین مبلغ را به تعمیرکار کولر گازی و داکت اسپلیت پرداخت مینمائید.
نرخنامه زیر مربوط به نرخنامه اتحادیه سرد کننده خوزستان میباشد و بمحض دریافت نرخنامه اتحادیه تهران در سایت قرار داده میشود.

 

تعرفه خدمات کولر گازی اسپلیت در سال ۱۴۰۳ در تهران

 

هزینه سرویس داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ در تهران

قیمت سرویس داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته زیرا اجرت سرویس داکت اسپلیت منصفانه توسط سرویس کار داکت اسپلیت تعیین میشود ولی در صورتیکه دستگاه داکت اسپلیت نیاز به شارژ گاز داشته باشد تابع قیمت مبرد در سال جدید میشود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت به تعداد دستگاه بستگی دارد فلذا لطفا جهت استعلام قیمت دقیق با شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ تماس بگیرید

آرمان تهویه مرکز مجاز سرویس داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

هزینه سرویس داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳

 

اینستاگرام شرکت آرمان تهویه

لطفا ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام دنبال بفرمائید

لینک پیج اینستاگرام شرکت آرمان تهویه

هزینه تعمیرات داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳

اجرت تعمیرات داکت اسپلیت به تجربه تعمیرکار بستگی دارد زیرا تعمیرکار ماهر داکت اسپلیت باتجربه زیاد میتواند تشخیص عیب درست را انجام داده و همین امر در کاهش هزینه تعمیرات داکت اسپلیت موثر است.
قیمت تعمیر داکت اسپلیت در سال ۱۴۰۳ با توجه به افزایش قیمت داکت اسپلیت حتما تصاعدی خواهد بود اما در اکثر موارد تعمیر داکت اسپلیت نسبت به خرید داکت اسپلیت بصرفه تر است.

آرمان تهویه مرکز مجاز تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت در تهران ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

هزینه تعمیر داکت اسپلیت سال ۱۴۰۳

درخواست خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت از شرکت آرمان تهویه

خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت در تهران توسط سرویسکاران کولر گازی و تعمیرکاران کولر گازی ماهر شرکت آرمان تهویه با هماهنگی قبلی با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود و شما میتوانید درخواست کلیه خدمات کولر گازی اسپلیت جهت کلیه برندها و در کلیه نقاط تهران را بصورت تلفنی و یا تماس از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲ درخواست خدمات کولر گازی انجام بدهید.

دیدگاه ها

  1. بهترین زمان برای سرویس کولر گازی را بفرمائید و اینکه برای سرویس کولر گازی در سال 1403 چطور با گروه شما هماهنگ باشیم بنده مدیر ساختمان هستم

    1. سلام عرض ادب
      بهترین زمان برای سرویس کولر گازی اوایل فصل بهار و قبل از راه اندازی سیستم سرمایش کولر گازی و داکت اسپلیت است و لطفا برای سرویس کولر هازی گازی در سال 1403 با شماره 09125042902 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *