پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » آموزش گام به گام شستشوی پنل داخلی کولر گازی

آموزش گام به گام شستشوی پنل داخلی کولر گازی

سرویس یونیت داخلی کولر گازی

برای سرویس یونیت داخلی ابتدا باید میزان کثیفی پنل کولر گازی و مدت زمان گذشته شده از نصب کولر گازی اسپیلت را بررسی نمائیم.گاهی اوقات برای سرویس پنل اسپیلت باید فقط فیلترها را سرویس نمائیم و گاهی اوقات برای سرویس کلی کولر گازی باید اقدام نمائیم.

سرویس فیلترهای کولر گازی اسپیلت

برای سرویس فیلترها حتی الامکان از اب خالی برای شستشوی فیلترهای کولر گازی استفاده نموده تا مبادا بوی مواد شوینده روی فیلترهای کولر گازی باقی مانده و بمحض روشن شدن کولر گازی،این بو محیط ما را در بر گیرد.

سرویس کامل پنل کولر گازی

برای سرویس کامل کولر گازی که معمولا در شرایط خاص ( مانند کارگاه و مراکز صنعتی) انجام میشود حتما باید گاز کولر را جمع اوری و پنل را باز نمائیم بعد از اینکار باید با کارواش پنل کولر اسپیلت را شستشو داده و در هنگام سرویس پنل کولر گازی با کارواش دقت نمائیم تا آب داخل لوله های کولر گازی و برد کولر گازی نفوذ ننماید.

شستشوی پنل داخلی کولر گازی اسپیلت

اکیدا برای شستشوی پنل داخلی کولر گازی از مواد شوینده استفاده ننموده تا بوی نامطبوع مواد شوینده وارد محیط خانه و یا محل کار شما نشود در ضمن از مواد اسیدی به هیچ عنوان استفاده ننموده زیرا اسید باعث خورندگی بر روی فلزات میشود.

نصب مجدد پنل کولر گازی

برای نصب مجدد کولر گازی حتما دقت شود که اتصالات محکم شده تا نشتی گاز کولر گازی رخ ندهد.سرویسکار کولر گازی بعد از نصب کولر گازی عمل وکیوم را انجام میدهد تا هوا و رطوبت داخل سیکل کولر گازی وارد نشود و سپس تعمیرکار کولر گازی اقدام به تست گاز کولر گازی نموده تا در صورت لزوم،شارژ گاز کولر گازی اسپیلت را انجام بدهد.

مطالعه بیشتر:  بررسی کامل علت صدا و لرزش در کولر گازی اسپلیت

راه اندازی کولر گازی

برای راه اندازی کولر گازی اسپیلت باید کولر گازی را روی سرمایش روشن نموده و سپس اقدام به تست گاز و در صورت نیاز، شارژ گاز کولر گازی اسپیلت را انجام میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *