پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » راهنمای خرید آبسردکن|انواع آبسردکن|برندهای معروف آبسردکن در بازار ایران

راهنمای خرید آبسردکن|انواع آبسردکن|برندهای معروف آبسردکن در بازار ایران

چه آبسردکنی باید بخریم؟(آموزش خرید آبسردکن)

قبل از اینکه برای خرید آبسردکن اقدام نمائید باید مورد مصرف خود را بدانید.

اگر مقدار مصرف آب بالا است مانند مکانهای عمومی (کنار خیابان) حتما از آبسردکن صنعتی که به آبسردکن استیل معروف هستند استفاده نمائید ولی اگر مصرف آب شما محدود است مانند مغازه و اداره باید برای خرید آبسردکن گزینه،آبسردکن اداری که به آبسردکن دوکاره نیز معروف هستند را انتخاب بفرمائید.

آبسردکن استیل

معمولا این نوع از آبسردکن را همه ما در کنار خیابان دیده ایم و حتما آب این آبسردکنها را نوشیده ایم .آبسردکنهای استیل از تک شیر شروع میشود و بستگی به درخواست مشتری تعداد شیرها افزایش یافته و بالطبع ظرفیت آبسردکن نیز بالا می رود.

قیمت آبسردکن استیل

معمولا هنگامی که دستگاه صنعتی میشود قیمت آن هم بالا می رود.قیمت آبسردکنهای استیل از یک میلیون تومان شروع میشود تا بالاتر.

آبسردکن اداری

معمولا در ادارات،شما آبسردکنهای کوچکی که قابلیت تولید آبسرد و آبگرم را همزمان دارند مشاهده فرموده اید.این آبسردکنها به آبسردکن دوکاره نیز معروف است.

خطرات آبسردکنهای اداری

بزگرترین خطری که شما را در هنگام استفاده از آبسردکنهای اداری تهدید میکند سوختن دست شما و اکثرا کودکان توسط آب داغ این نوع از آبسردکنها است و بهمین خاطر در اکثر مهدهای کودک کلید آبگرم این نوع آبسردکن را خاموش نموده و گاهی اوقات از تعمیرکار آبسردکن درخواست میشود کلا برق المنت آبسردکن را از داخل قطع نماید.

علت برق دار شدن بدنه آبسردکن

خطر برق گرفتگی آبسردکن نیز گاهی اوقات شما و کودکان را تهدید میکند و علت این امر سه مورد است:

مطالعه بیشتر:  لوله کشی کولر گازی اسپیلت توسط مرکز مجاز با قیمت مناسب

۱- سوختن المنت آبگرم دستگاه آبسردکن دوکاره شما
۲- سوختن کمپرسور آبسردکن
۳- لخت شدن سیمهای برق آبسردکن و اتصال بدنه آبسردکن


در چنین مواردی حتما برق آبسردکن را قطع نموده و با تعمیرگاه مجاز آبسردکن تماس بگیرید ۴۴۲۱۰۰۴۷ تا با هماهنگی با مرکز تعمیرات آبسردکن در تهران اقدام به ارسال آبسردکن به نمایندگی تعمیر آبسردکن نموده تا مشکلات آبسردکن شما بررسی شود.

مرکز خرید آبسردکن اداری

امروزه با پیشرفت اینترنت و امکانات شرکتهای اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید آبسردکن نیست.
شما در منزل و یا محل کار خود نیز میتوانید اقدام به خرید اینترنتی آبسردکن نمائید ولی اگر میخواهید گشتی در بازار تهران بزنید میتوانید به مرکز خرید آبسردکن در خیابان امین حضور زده و با انتخاب حضوری یکی از مدلهای آبسردکن اقدام به خرید آبسردکن نمائید.

برندهای معروف جهت خرید آبسردکن

ما برای خرید آبسردکن دو گزینه کلی پیش رو داریم:

خرید آبسردکن ایرانی
خرید آبسردکن خارجی

نگران کیفیت آبسردکن ایرانی نباشید ما بعنوان یکی از مراکز خدمات تعمیر آبسردکن در تهران به شما این اطمینان را میدهیم که برندهای ایرانی آبسردکن نیز همپای برندهای خارجی با کیفیت بالا رقابت میکنند.یکی از این برندهائی که از کیفیت بالا و خدمات بسیار عالی برخوردار است برند ایستکول است که در کارخانه ای واقع در قم تولید میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *