پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » علت خنک کردن زیاد کولرگازی|علت ترموستات نکردن کولر گازی|دلایل سرمای زیاد کولر گازی

علت خنک کردن زیاد کولرگازی|علت ترموستات نکردن کولر گازی|دلایل سرمای زیاد کولر گازی

علت سرمای زیاد کولر گازی چیست؟

همانگونه که سرمای کم کولرگازی برای ما مشکل ایجاد میکند بالعکس سرمای زیاد از حد کولرگازی نیز برای ما مشکل ایجاد کرده و حتی امکان سرماخوردگی در فصل تابستان برای افراد وجود دارد.

علت زیاد خنک کردن کولر گازی،دائم کار کردن کمپرسور کولرگازی است.

گاهی اوقات کولرگازی را روی MODE سرمایش قرار میدهیم و دما را روی ۲۲ درجه قرار میدهیم ولی کولرگازی ترموستات نکرده و مکان ما بسیار سرد میشود و گاهی اوقات حتی منجر به یخ زدن یونیت داخلی کولرگازی میشود با هم علتهای این مشکل را بررسی مینمائیم.

دلایل یکسره کار کردن کمپرسور کولرگازی

علت یکسره کارکردن کمپرسور کولرگازی خرابی برد کولر گازی

عمل قطع و وصل کمپرسور اسپیلت را برد انجام میدهد زیرا برد کولر گازی مغز دستگاه میباشد.در این هنگام تعمیرکار کولرگازی ،برد کولرگازی را باز کرده و به تعمیرگاه برد کولرگازی منتقل کرده و بعد از تعمیر فوری برد کولرگازی مجددا در محل قبلی نصب و راه اندازی میکند.


علت یکسره کارکردن کمپرسور کولرگازی خرابی کنتاکتور کولر گازی

گاهی اوقات مشکل کارکردن دائم کمپرسور از کنتاکتور اسپیلت است و بصورت وصل مانده و برق بصورت دائم به کمپرسور میرسد بهمین خاطر کمپرسور اورلود میکند البته اگر کمپرسور با فن کار کند باعث یخ زدن یونیت داخلی میشود و اورلود نمیکند.در هنگام تعویض کنتاکتور به مشخصات کنتاکتور کولر گازی دقت فرمایید.


علت یکسره کارکردن کمپرسور کولرگازی نصب اشتباه کولر گازی

گاهی اوقات نصاب کولرگازی اسپیلت،برق کولرگازی را اشتباه وصل کرده و برق اصلی را مستقیما به کمپرسور میدهد و بهمبن خاطر برق دائما به کمپرسور وصل میباشد و اینکار برای کولرگازی بسیار خطرناک است.برای نصب کولرگازی در تهران حتما با مرکز مجاز نصب اسپیلت تماس بگیرید و قیمت نصب کولرگازی تنها ملاک شما نباشد و حتما سابقه کار نصاب کولرگازی و محل استقرار نصاب کولر گازی را سوال فرمایید.

مطالعه بیشتر:  نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت زیمر ZIMER


علت یکسره کارکردن کمپرسور کولرگازی خرابی ترموستات کولرگازی

در اکثر موارد علت خنک کردن بسیار زیاد کولرگازی اسپیلت،خرابی ترموستات کولرگازی است و تعویض ترموستات کولرگازی یک تخصص است زیرا گاهی اوقات تعویض اشتباه نرموستات کولرگازی میتواند در کارکرد برد کولرگازی مشکل ایجاد نماید.ترموستات کولرگازی گاهی اوقات بصورت سنسور میباشد و برای تعویض ترموستات حتما به میزان اهم سنسور کولرگازی توجه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *