پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » ارورهای کولر گازی اسپلیت وستینگ هاوس Westinghouse

ارورهای کولر گازی اسپلیت وستینگ هاوس Westinghouse

ارورهای کولر گازی اسپلیت وستینگ هاوس Westinghouse را در این مطلب برای شما جمع آوری کردی اما اگر شما ارور جدیدی داشتید در انتهای مطلب ثبت کرده تا راهنمایی نمائیم.

کولرگازی وستینگ هاوس Westinghouse

یکی از برندهای با کیفیت خوب در بازار کولرهای گازی را میتوان کولرگازی وستینگ هاوس دانست اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که هر چقدر کیفیت کولرگازی بالا باشد باز هم امکان خرابی وجود دارد.

تعمیر فوری کولر گازی وستینگ هاوس

تعمیرات تخصصی کولر گازی اسپیلت وستینگ هاوس Westinghouse

تعمیر کولر گازی وستینگ هاوس Westinghouse معمولا در مرکز مجاز خدمات کولر گازی وستینگ هاوس Westinghouse در تهران انجام میشود.

گاهی اوقات کولرگازی اسپیلت وستینگ هاوس Westinghouse بدلیل مشکلاتی ارور میزند که ما در زیر به بررسی برخی از کد خطاهای کولرگازی وستینگ هاوس اشاره نموده ایم.

 

ارورهای کولر گازی وستینگ هاوس westinghouseارورهای کولر گازی وستینگ هاوس Westinghouse

 

ارور E1 – این خطا مربوط است یک بار چشمک زدن = مشکل از سنسور یونیت داخلی – مقدار اهم سنسور چک شود – و در آخر خرابی از مدار برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز کولرگازی وستسنگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

ارور E2 – مشکل این ارور با دو بار چشمک زدن = اشکال از سنسور پایپ یونیت داخلی – مقدار اهم سنسور چک شود – و در اخر مدار برد معیوب می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرکار کولر گازی وستینگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

ارور E6 – اشکال این خطا با شش بار چشمک زدن = ایراد از موتور فن داخلی می باشد – ممکن است خرابی از مدار برد باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز اسپیلت وستینگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر:  نمایندگی نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسپلیت زاس ZASS

ارور F6 – این خطا مربوط است به PG موتور فن داخلی – مقدار مقاومت موتور چک شود – امکان دارد خرابی از برد هم باشد – فیوز مینیاتور برق اصلی دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه اسپیلت وستینگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

ارور F7 – مشکل این ارور از سنسور دمای یونیت داخلی می باشد – مقدار اهم سنسور یونیت چک شود – و در آخر خرابی برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه کولرگازی را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز کولر وستینگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

ارور F8 – پیغام این خطا از سنسور پایپ یونیت داخلی می باشد – مقدار اهم سنسور چک شود – و در آخر خرابی برد – فیوز مینیاتور برق کولرگازی اسپیلت را قطع کرده و سریعا با مرکز خدمات کولرگازی وستینگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

ارور F9 – اشکال این ارور از سنسور یونیت خارجی است – مقدار اهم سنسور چک شود – ممکن است خرابی از برد هم باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه کولر گازی را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز اسپلیت وستینگ هاوس Westinghouse تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *