پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » عیب یابی کولرگازی (قسمت چهارم) علت باد گرم زدن کولرگازی بعد از نصب کولر گازی

عیب یابی کولرگازی (قسمت چهارم) علت باد گرم زدن کولرگازی بعد از نصب کولر گازی

مرکز مجاز نصب کولرگازی در تهران

دلیل باد گرم زدن کولر گازی اسپیلت بعد از نصب

گاهی اوقات مشتری محترم با شرکت آرمان تهویه تماس گرفته و اعلام مینماید که کولرگازی ما بتازگی نصب شده ولی بعد از چند روز کولرگازی باد سرد نمیزند و با نصاب کولرگازی تماس گرفته ایم و چند بار شارژ گاز کولرگازی را انجام داده ولی مجددا مشکل تکرار شده است علت چیست؟

با هم به بررسی دلایل رایج این مشکل میپردازیم:

مطمئن باشید علت اصلی این مشکل نشتی گاز است که حود این مشکل چند علت دارد با اولویت به آنها اشاره مینمائیم

۱- مشکل از نصاب کولرگازی است

اگر نصاب کولرگازی در هنگام نصب اسپیلت پرچ را خوب نزده باشد از قسمت مهره های کولرگازی حتما نشتی خواهیم داشت.تجربه نصاب کولرگازی و استفاده از ابزار مناسب نصب کولرگازی میتواند در رفع این مشکل بسیار موثر باشد.

۲- مشکل از لوله های نازک کولرگازی است

گاهی اوقات استفاده از لوله های نازک توسط نصاب بی انصاف کولرگازی، باعث سوراخ شدن سریع لوله ها و نشتی میشود و گاهی اوقات استفاده از لوله های قبلی کولرگازی نیز باعث بروز مشکل نشتی کولر گازی میشود.

۳-مشکل نشتی از خود کولرگازی است

گاهی اوقات دیده شده با وجود اینکه کولرگازی نو میباشد ولی کندانسور کولرگازی و یا پنل کولرگازی اسپیلت سوراخ است و نشتی از دستگاه اسپیلت است و ربطی به نصاب اسپیلت ندارد.

۴- مشکل از لوله کشی زیر کار است

بدترین حالت نشتی در کولرهازی گازی،نشتی از لوله کشی زیرکار کولرگازی است که در این موارد حتما به دستگاه کولرگازی اسپیلت ازت شارژ مینمائیم و در اکثر موارد باید لوله کشی کولرگازی مجددا بصورت روکار انجام شود و این مورد مستلزم اطمینان نصاب از مشکل نشتی زیرکار است زیرا گاهی اوقات مشکل از پرچ لوله های مسی بوده و نصاب اعلام کرده که مشکل از لوله های زیرکار است.

مطالعه بیشتر:  مرکز مجاز نصب کولر گازی زیمنس ۰۹۱۲۵۰۴۲۹۰۲

 

با بررسی مشکلات بالا منوجه میشویم که نصب کولرگازی یک تخصص است و استفاده از نصاب مجاز کولرگازی میتواند در کاهش هزینه ها و جلوگیری از مشکلات بعدی موثر باشد.شرکت آرمان تهویه بعنوان یکی از مراکز مجاز نصب کولرگازی در تهران با مجوز اتحادیه صنایع برودتی آماده ارائه کلیه خدمات نصب کولر گازی و جابجایی کولرگازی در کلیه نقاط تهران میباشد

نصب کولرگازی در غرب تهران
نصب کولر گازی در شرق تهران
نصب کولرگازی در شمال تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *